Sunday, March 18

basta.. yun nah!

cge matulog nah lang anay ko... mata ko ug sau kai maghimu ko sa reaction paper... nindot man gud nah ang cramming gud... wahahahaha... saonzzzzzz....



unsa bah ni oi.. nga nagdaot man ang ako tiyan sa posrk barbecue sa tiangge... waaaaaaahhhhhhhh....



i blame rizza... ingon bitaw ko nga mag pizza mi... saonzzzzz....



puede ra sad unta to ug balut... lami man d.i nah ang balut noh?.. pero dli ko mukaon sa chick... waaaaaaahhhhhhhh....



mura man ko ug nakadrugs karon oi.. nagtinabi man ko... nalifong na man cguro ko.. dah, matulog nah lagi oi.. mahadlok man sad ko magkanightmare... busog pa ra bah ko... pero nagdaot lagi ako tiyan sa pork barbecue...



waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh.....



sori na lang gyud kai ngaubs ko karon... wahahahahaha...



ala una diyes na man d.i.. buntag nah.. daun mumata pa ko ug alas 5 or 6 cguro.. magmake ko ug reaction paper sa the day after tommorow...



palpak man nah nga movie oi.. scifi gyud d.i xa... saonzzzzzz....



pagxur oi....



lagi.. imposible man sad oi nga mabalik ta sa ice age in just 1 day...



pagkabulok sa writer.. wahihihi...



ahw, ingon bitaw nga science fiction.. so fiction gyud...



hoi mangga.. tugpa nah... dli mag cge ug yawyaw... na asnu man waks?... wahihihihihi





sory for those who can't understand.. hihihi

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Follow Me

Google+

 

Sane Insanity Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon