Friday, May 11

another bisaya blog of mine

waaaaaaaaaahhh.. murag naghuot ang ako dughan ug mura ko ug naglisod ug ginhawa dah.. waaaaaaahhhhh....



resulta ni sa wlay tulog....



saonzzzzz.. late na man gud ko mi.uli sa balay... past 4 am nah...ahw, dli man d.i nah late oi... early d.i.. early in the morning.... waaaaaaaahhhhh... and so, sayu ko ni mata kai mahadlok ko nga magyawyaw na pud si papa nako... waaaaaaaaaahhhhhhh



saonzz... mico man gud... wla pa man gud ko pauli.a... giganahan man sa amo chika-chika... waaaaaaaahhhhhhh... actually, hatod na ko nia mga almost 2 pa... but wla pa gyud ko niya pasudla sa balay... kai naglami nah ang amo storya... ahw, sya ra d.i giganahan... wahahahahahah



wla ra gud... we were just talking about anything and everything under the sun.. este under the moon d.i... nagdrama2 kunuhay mi.. waaaaaaahhh.. wla oi... joke ra.... nagtalk ra hinuon mi ug mga kadramahan sa life... wahahahahaha... ug most of all about sa iya love life gyud ang topic... waaaaaaaahhhhh.. ug about sa ako pud d.i..
and nag talk pud mi kung unsa mi ka mga buang ug unsa mi ka mga wla buot sa una... and realizing that we are getting old.... waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh



and we were talking how we became friends... ug kadtong mga gipangsapotan nako ug mga gipangsapotan nia.. waaaaaaahhhhhhh...



ahhhhh.. basta daghan mi kaayu nastoryahan.... nagbula2 nah ang baba.. ahihihihihi



nagdugang-dugang ra btaw mi sa air pollution oi... nyahahahahaha... joke ra oi....



Bleeh



and so, kadtong nakarelize nah mi nga buntag naman d.i... wla nah gyud ko nagpapugong.. nisulod nah gyud ko sa balay... saonz.. wla na man mi kabantay sa oras sa kadaghan sa amo gipangyawyaw gud... waaaaaaahhhhhh



ug pag.open nako sa door... mata nah man intawn ang ako big sis.. mularga na man gud siya inig 5 am pabalik na sa quezon.... and nakamata ako papa... ug nagyawyaw... gikasab.an ko ug duro... ug nanggawas ang mga pamasangil nga dli mao... wla na lang ko mitingog oi... wla ra bah mi.tuo nga naa ra ko sa gawas... waaaaaaaaahhhhhhhhh...



and i dont think nga he/they know nga kami ra ni mico duha ang nagtalk sa gawas... i think they were thinking that naa pud ang uban namo barkada... coz, ang ako ra man gud gi.ingon kai SILA mico ang ako kuyog.. gets?... ahihihi



duh... you know nah how conservative my parents are....



yeah, mico is my best boy bud... and wlang malisya gyud nah sa amo kung kami ra ang magkuyog.. daghan nah intawn mi mga laag nga magkuyog mi duha... daghan na mi mga kabuang na na share with each other... (of course dli gyud pareha ni yen nga half of my life is spent with her... hihihi)



kaso lang gyud late nah man gud to kaayu gud.. basin unsa pa lang gyud ang musulod sa huna-huna ni papa...



duh.. basta i blame mico.. sa iya pagkatabian... wahahahahahahaha



neweiz, ganahan lang unta ko mushare ani nga video.... this was taken the other day... sa balay nila mico.. nagwork mi sa mga lighter nga ipanghatag sa iya papa...
nalingaw ra man gud ko ni ed gud... abnormal gyud ni si ed oi....



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Follow Me

Google+

 

Sane Insanity Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon