Monday, November 8

Lets talk IM

my mom is still new in this cyberworld so she doesnt understand these abbreviations being used in this crazy online world.. she doesnt know how to speak "IM". she is careful of the spelling each time and when she meets abbreviations she would ask me the meaning.
i got to teach my mom to speak "IM "so she wont be bugging me anymore when she is talking to these people online.. lol

so now im trying to recall these common abbreviations/acronyms i learned in this online world
IM - instant messenger
LOL - laugh out loud/ laughing out loud
LMAO - Laughing my ass out / Lick my ass off
ROTFL - rolling on the floor laughing
CTC - care to chat
ASL - Age, Sex, Location
BTW - by the way
ATM - at the moment
TBH - to be honest
IMO - in my opinion
IMHO - in my humble opinion
TY - Thank you
YW - your welcome
TC - take care
TCCIC - Take care coz i care
NP - no problem
BRB - Be right back
BOT - Back on topic
OMG - Oh my gosh
OMW - on my way
IDK - I dont know
HAND - have a nice day
IC - I see
OIC - oh I see
CU - see you
CUL - see you later
ASAP - As soon as possible
NBD - no big deal
GTG - got to go
WU - what's up
WTF - What the fuck



TAFN (That's all for now), im already sleepy.. if there is something you can add to my list, pls feel free to comment. kenyit

---------------------
Get cash from your website. Sign up as affiliate.

1 comments:

Related Posts with Thumbnails

Follow Me

Google+

 

Sane Insanity Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon